• abstract-handling
  • U de inhoud, wij de rest!

Abstract en proceedings handling voor uw congres

Het organiseren van een congres is leuk en geeft veel voldoening, maar beschikt u over de tijd en capaciteit binnen uw organisatie? Bij twijfel of een stellige 'Nee' is uitbesteden een logische keus. Bij een congres gaat het tenslotte om de inhoud.

De inhoud voorbereiden is een moeizaam en langdurige aanloop naar het congres als het gaat om abstract en proceedings handling en het management ervan. Dat deel nemen wij met plezier van u over, zodat u zich louter richt op de inhoud en de kwaliteit.

Abstract en proceedings management

Het werkt motiverend als veel geïnteresseerden willen deelnemen aan uw congres, maar hoe leidt u de selectie in goede banen? Wie geeft rechtstreeks feedback en hoe verlopen die contacten? Lukt het u om alles correct af te handelen en heeft u de tijd om regelmatig te communiceren?

U bent niet de eerste en zeker niet de laatste met dit dilemma. Feit is dat abstract en proceedings management een tijdrovende voorbereiding is en vaak ten koste gaat van het dagelijks werk en de kwaliteit van uw congres.

U en wij: "Als we iets doen, doen we het goed!"

Juist om die reden maken veel bedrijven, organisaties en instanties de verstandige keus deze werkzaamheden uit te besteden.

Wat doet Columba Congresbureau?

Wij zijn gespecialiseerd in abstract en proceedings handling. Vanaf de uitvraag voor presentaties tot het congres zelf verstrijken maanden. Een nauwkeurige verwerking van abstracts en papers in goede banen geleid, is essentieel voor uw sprekers en deelnemers. Columba Congresbureau is gespecialiseerd in het managen van deze voorbereidingen.

In aanloop naar een congres vervullen papers een centrale rol. Bekendmaking van gegevens, bevindingen, publicaties en presentaties, dergelijke zaken worden door ons gestroomlijnd en waar mogelijk geautomatiseerd. Ook de snelle, doch correcte abstract handling is bij ons in vertrouwde handen.

Professioneel en adequaat

Dit kunt u van ons verwachten:

  • Ontwerp van een online abstractformulier
  • Vooraf topics bepalen, zodat u aan kunt geven welk topic bestemd is voor het betreffende abstract.
  • Checken op volledigheid van ontvangen abstracts
  • Downloaden en verwerken van de abstracts
  • Versturen van ontvangstbevestigingen
  • Doorzenden abstracts naar de reviewers
  • Verwerken van de beoordelingen van de reviewers
  • Verzending notificatie van acceptatie of afwijzing abstract
  • Indelen van de sessies in overleg met de opdrachtgever
  • Ontvangen, registreren en bevestigen ontvangst papers
  • Proceedings drukklaar maken en aanleveren aan de drukker

Voordat u uw abstract en proceedings handling aan ons toevertrouwt, zitten wij eerst voor een kennismakingsgesprek met u aan de tafel om hiervoor de gewenste richtlijnen samen te stellen.

Wilt u meer informatie of een afspraak maken ter kennismaking? Neem vrijblijvend contact op!

SCHRIJF NU IN!

There are no up-coming events